hhonkatta

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

FREDAG

Av katta - 22 september 2012 00:36

Fredagen har varit så mysig. Köpte iphone idag, åh gud snacka om glad. Senare när jag och älskling kom hem, så myste vi och satt vid datan. 
 
Sitter och kollar lite på film nu, med min mac. Är verkligen trött, men ska inte sova än. Imorgon kan jag ju sova länge, för det är lördag. Som jag har längtat efter helgen. Inga prov nästa vecka,verkligen skönt. 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av katta - 28 december 2013 13:59

                                                              ...

Av katta - 6 december 2012 21:11

CHECKA NYA BLOGGEN IST'ÄLLET!   http://katarinatureks.blogg.se     vi syns där! ...

Av katta - 15 november 2012 10:23

Godmorgon,hur är det med er idag? Själv är det sådär, inte på topp eller inte dåligt heller. Jag hade konstiga drömmar i natt. Har lite ont i huvudet så mår sådär. Just nu sitter jag i köket och ska till skolan om tjugo minuter. Skönt att börja kloc...

Av katta - 15 november 2012 00:33

Förlåt för denna sega uppdateringen, som vanligt men har ingen blogginspiration alls! Tänkte lägga upp fler foton som jag tar, mer mode,tips och göra det mer intressant för er! Såklart tänkte jag bli mer aktiv också. Har funderat på att göra en ny ...

Av katta - 11 november 2012 15:49

Hej på er bloggen!! Hur är det med er idag?   Jag mår faktiskt helt okej, men lite tråkigt att det är söndag idag, vilket innebär skola imorgon igen. Orkar inte det, är verkligen för trött för det.  Nu håller jag på att fixa mig lite smått, målar ...

Presentation


Hejsan!
Ni har kommit till mig blogg, här kommer jag blogga om lite olika saker. Jag älskar musik, och jag fotar/ritar ganska mycket
Men läs & följ min blogg!
pusshej

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards